Menopozu İçin Kullandığı Bitki Başına Bu İşleri Açtı. Sarıya Döndü, Organını Kaybediyordu

Pensilvanya’da bir kadın, menopoz semptomlarıyla başa çıkmak için kullandığı bitkisel bir ilacın beklenmedik yan etkilerle sonuçlandığını iddia ediyor.

AMBER’İN DENEMESİ

İngiliz menşeili Mirror’un haberine göre Amber Heimbach, menopoz öncesi semptomlardan muzdarip olduğunu ve doktorunun önerdiği reçeteli ilacı kullanmak yerine karayılan otu içeren bir takviye almaya karar verdiğini söyledi.

BEKLENMEDİK SONUÇLAR

Ancak, takviyenin beklenmedik bir şekilde karaciğeri etkileyerek ciddi sağlık sorunlarına neden olduğunu iddia ediyor. Amber, cildinin ve gözlerinin sararmasının yanı sıra, karaciğer fonksiyonlarında ciddi sorunlar yaşadığını belirtti.

UYARILARIN GEREKLİLİĞİ

ABD Ulusal Tıp Kütüphanesi’nde yapılan bir çalışma, karayılan otu ürünlerinin karaciğer hasarına yol açabileceğini ortaya koymuştur. Benzer şekilde, Birleşik Krallık İlaç ve Sağlık Ürünleri Düzenleme Kurumu, bu tür bitkisel takviyelerin karaciğer üzerindeki olumsuz etkileri konusunda endişelerini dile getirmiştir.

AMBER’İN UYARISI

Amber, deneyimini paylaşarak diğer kadınları bitkisel takviyeler konusunda dikkatli olmaya çağırdı ve doktorlarına danışmalarını önerdi. Sonuç olarak, Amber, artık hiçbir bitkisel takviye kullanmayacağını belirtti.

SON DURUM

Amber, sağlığına kavuşmaya başladığını ancak hala bazı belirtilerin devam ettiğini belirtti. Ancak, organ nakli gerektirmeyen bir durumda olduğu için kendini şanslı hissettiğini ekledi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

x